top of page

Servicii

Contabilitate financiară

  • consiliere in intocmirea documentelor contabile primare

  • preluarea documentelor primare

  • inregistrarea documentelor primare pe articole contabile

  • intocmirea balantei lunare de verificare

  • intocmirea jurnalelor de TVA, registrului jurnal, registrului inventar, cartea mare

  • intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale

  • intocmirea/depunerea situatiei financiare semestriale

  • intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil

  • consultanta privind legislatia financiar-contabila, strict legata de obiectul de activitate

  • asistare si reprezentare in fata controalelor fiscale

  • reglarea/urmarirea fisei pe platitor

  • obtinerea de certificate de atestare fiscala

  • informarea lunara a conducerii societatii, despre rezultatele financiar-contabile

  • refacerea evidentei contabile

  • intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii

Contabilitatea primară

  • Contabilitatea registrului de casa

  • Contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri)

  • Intocmirea deconturilor de cheltuieli;

  • Intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare)

  • Intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie

  • Completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant

  • Intocmirea de state de plata, pontaje

  • Completarea registrului de evidenta a salariatilor etc.

Serviciul de contabilitate primara poate presupune delegarea unuia dintre salariatii nostrii la sediul dumneavoastra si se tarifeaza suplimentar.

Contabilitare de gestiune

  • Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor

  • Elaborarea balantei de verificare si a balantelor analitice

  • Intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare

  • Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori

  • Evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii

Consultanță fiscală și financiară

Consultanta fiscala acopera toate aspectele importante pentru o buna desfasurare a activitatii unei firme. Dintre cele mai importante aspecte sunt urmatoarele:

  • Intocmirea contestatiilor de orice fel (impotriva proceselor verbale de control, etc.)

  • Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii internationale

  • Identificarea tuturor taxelor si contributiilor aplicabile firmei dvs.

  • Asistenta in indeplinirea obligatiilor fiscale

  • Analiza impozitelor, consultanta in probleme de TVA, impozit pe profit sau venit, impozite directe si indirecte, impozite pe salarii, asigurari sociale etc

  • Analiza si solutionarea problemelor specifice legate de armonizarea cu legislatia UE

  • Analiza si solutionarea problemelor de repatriere a profitului, solutii fiscale de maximizare a investitiilor

  • Planificare in domeniul taxelor.

Categorii de impozite pentru care oferim consultanta fiscala:

  • Impozitul pe profit (reguli generale, cote de impozitare, calculul profitului impozabil, plata impozitului, termen de plata, declaratia de impozit pe profit)

  • Impozitul pe venit: sfera de cuprindere a impozitului pe venit, categorii de venituri supuse impozitului pe venit, impozitul pe dividende (cote, termen de plata, declarare), definirea veniturilor din salarii, determinarea lunara a impozitului pe venitul din salarii,termen de plata a impozitului, regularizarea anuala a impozitului pe venit,fise fiscale, declaratia de venit global si declaratii speciale

  • Impozitul pe veniturile obtinute in Romania de nerezidenti: sfera de cuprindere, venituri impozabile obtinute in Romania, retinerea impozitului datorat de nerezidenti, scutiri, declaratii

  • Impozite si taxe locale: reguli generale, calculul impozitelor, termene de plata, declaratii), impozitul pe cladiri si teren, taxa asupra mijloacelor de transport, alte impozite si taxe locale

  • Taxa pe valoarea adaugata:sfera de aplicare, persoane impozabile, operatiuni impozabile, faptul generator, exigibilitate, teritorialitate, baze de impozitare si cote de impozitare, determinare, regularizare si rambursare, facturi fiscale, termen de plata, decontul de TVA.

Expertize contabile

Serviciile noastre de expertiza contabila si certificare bilant cuprind:

• Evidentierea neregularitatilor existente in activitatile economice ale unui agent economic, cauzele generatoare ale acestor neregularitati precum si prezentarea unei serii de posibilitati de solutionare a inadvertentelor constatate.
• Controlul registrelor, conturilor si actelor justificative ale unei societati interpretarea datelor de evidenta si formularea opiniilor cu privire la problemele identificate pe baza legislatiei in vigoare.
• Analiza conformitatii faptelor economice cu documentele aferente, precum si cauzele care au generat abaterile de la actele normative in vigoare

Tipuri de expertize efectuate la solicitarea clientilor sau altor institutii:

  • Expertiza contabila judiciara;

  • Expertiza contabila amiabila;

  • Evaluarea patrimoniului societatii;

  • Activitate de cenzorat;

  • Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societãti si transpunerea lor în bilant;

  • Raportare semestriala;

  • Situatie financiara anuala simplificata;

  • Verificarea si certificarea bilantului contabil.

Audit financiar și audit intern

​Audit Financiar:

  • Audit contractual sau statutar(conform standardelor internationale de audit IAS)

  • Retratarea situatiilor financiare conform IAS si IFRS

  • Revizuirea situatiilor financiare (due diligence)

Domeniile de audit acoperite:

  • audit al situaţiilor financiare

  • audit intern

  • consolidarea conturilor

  • auditul conturilor consolidate

  • auditul operatiunilor financiare (fuziuni, tranzacţii, grant-uri)

  • auditul entităţilor aflate sub incidenţa Comisiei Nationale a Valorilor Mobiliare

Audit intern:

  • Misiuni de asigurare si consultanta in audit intern

  • Servicii de audit intern externalizat

  • Asistenta pentru intocmirea si implementarea procedurilor de audit intern

  • Revizuirea eficientei controlului intern implementat de catre client

Consultanță juridică

  • Inmatriculare societati comerciale

  • Inregistrare si radiere sucursale, filiale, puncte de lucru

  • Aporturi de capital social (aport in numerar sau aport in natura)

  • Intocmire contracte individuale si colective de munca

  • Divizare companii

  • Fuziune si achizitii companii

  • Dizolvare si lichidare companii

  • Modificari ale obiectului de activitate (adaugare, reducere, codificare)

  • Cesiune (vanzare) de parti sociale;

  • Transformare juridica (SA, SRL etc.)

  • Suspendare temporara a activitatii companiilor

  • Excludere si retragere asociati

  • Numiri, revocari si schimbari de administratori

  • Numire, modificare/schimbare comisie cenzori

  • Prelungire sau reducere durata de functionare companii

  • Majorare sau reducere de capital social

  • Reevaluare de capital social

  • Inregistrarea sau modificarea de embleme si marci

  • Schimbare de denumire societati comerciale

  • Schimbarea sediului social al societatilor comerciale in alte judete

  • Preluari de firme

  • Documentatie notificare ANSPDCP

  • Regulament de ordine interioara (ROI)

  • Regulament de organizare si functionare (ROF)

  • Organigrama

  • Restructurare de capital

Servicii de resurse umane

  • Intocmirea contractelor individuale de munca 

  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca 

  • Intocmirea registrului general de evidenta a salariatilor 

  • Intocmirea adeverintelor de salariu

  • Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului

  • Intocmirea, depunerea si urmarirea dosarelor de personal

  • Consultanta privind salarizarea

  • Completarea cartilor de munca

  • Depunerea cartilor de munca la ITM

  • Completarea actelor aditionale cu modificare salarii, functie, norma de lucru sau durata de munca

  • Intocmirea documentelor pentru obtinerea repartitiilor de la AJOFM

  • Lista privind posturilor vacante obtinuta de la AJOFM

  • Depunere repartitii la ITM.

Salarizare

  • Intocmirea statelor de plata

  • Intocmirea dosarelor de pensionare

  • Depunerea declaratiilor rectificative

  • Calculul concediilor si evidenta medicalelor

  • Calculul si evidenta concediilor de maternitate

  • Calculul si evidenta concediilor de odihna

  • Intocmirea adeverintelor pentru salariati

  • Intocmirea fisierelor pentru banci - plata pe card

  • Plata salariilor pe card

  • Calculul impozitelor pe salarii

  • Calculul contributiilor de asigurari sociale de stat, asigurari sociale de sanatate, contributiei pentru accidente de munca si boli profesionale,  asigurari pentru somaj

Prețuri de transfer

Preţurile de transfer reprezintă una dintre modalităţile cele mai simple de mutare a profitului unei corporaţii multinaţionale dintr-un regim fiscal dur într-unul mai prietenos. Pe de o parte este o problemă mare pentru statul din care pleacă profitul deoarece pierde bani la buget prin dispariţia impozitului, iar pe de altă parte este o problemă pentru companiile corecte, care se văd astfel concurate în mod oneros. Şi care vor să evite şi dubla impunere.

  • Planificarea: dezvoltarea unor politici de preţuri de transfer justificabile din punct de vedere economic şi implementarea unor strategii fiscale orientate spre viitor, cu beneficii fiscale de lungă durată

  • Implementarea: dezvoltarea şi implementarea eficientă a unor politici, proceduri, controale şi sisteme pentru setarea, supervizarea şi testarea tranzacţiilor intra-grup

  • Respectarea prevederilor legislative şi documentarea: gestionarea riscului în contextul unei legislaţii extinse privind preţurilor de transfer, a cerinţelor de documentare stricte, a practicilor de audit sofisticate şi a penalităţilor semnificative în cazul nerespectării legislaţiei în vigoare

  • Controverse: soluţionarea disputelor privind preţurilor de transfer prin intermediul APA, negocieri cu autorităţile competente, suport în arbitraj şi litigii

Mediere conflicte

Medierea este o forma alternativa de rezolvare a disputelor intre doua sau mai multe parti ce doresc sa ajunga la o intelegere, cu ajutorul unei terte persoane, specializate in calitate de mediator.

Prin Mediere poti evita durata si costurile unui proces la diversele instante de judecata (Tribunal, Judecatorie, Curtea de Apel etc.)

De asemenea eviti pierderea timpului stind pe coridoarele acestor institutii.

Disputele pot implica (din punct de vedere al partilor) state, organizatii, comunitatii, indivizii. Articolul 1 alin. 1 si 2 din Legea 192/2006 reglementeaza medierea astfel: “Medierea reprezinta o modalitate facultativa de solutionare a conflictelor pe cale amiabila, cu ajutorul unei terte persoane specializate în calitate de mediator, în conditii de neutralitate, impartialitate si confidentialitate. Medierea se bazează pe încrederea pe care părtile o acordă mediatorului, ca persoană aptă să faciliteze negocierile dintre ele si să le sprijine pentru solutionarea conflictului, prin obtinerea unei solutii reciproc convenabile, eficiente si durabile.”
Mediatorii utilizeaza tehnici specifice pentru a imbunatati dialogul dintre partile implicate ajutand la atingerea unei conventii (cu efecte concrete) in problema pusa in discutie. Fireste, mediatorul trebuie sa fie impartial, iar discutiile sa fie pastrate de catre acesta in conditii de confidentialitate.
Partile implicate pot folosi mediatori in probleme comerciale, legale, diplomatice, de comunitate sau neintelegeri de la locul de munca sau familiale.

Mediere versus proces

Partile pot apela la mediere oricand doresc sa incerce acest mod de solutionare pe cale amiabila. Este mai eficient si cu rata mai mare de succes procesul de mediere al disputei inainte de apelarea la instanta judecatoreasca. Procesul de mediere poate avea loc si in cazul in care partile s-au adresat deja instantei de judecata. In acest caz, procesul de mediere poate avea loc din initiativa partilor ori la recomandarea instantei, acceptata de parti. Procesul aflat pe rolul instantei se suspenda la cererea partilor pana la finalizarea medierii, dar nu mai mult de 3 luni, in cauzele penale. Medierea poate fi un proces mai putin intimidant spre deosebire de o instanta judecatoreasca. Din moment ce nu exista reguli stricte de procedura, aceasta flexibilitate le permite persoanelor implicate sa-si gaseasca cea mai buna cale spre un acord.

Avantaje ale procesului de mediere:

  • disputele se rezolva mai repede prin mediere

  • costurile sunt mai mici la mediere

  • solutia este decisa de catre parti la mediere

  • procesul de mediere permite gasirea unor solutii si remedii creative adaptate la nevoile si resursele partilor in disputa

  • procesul de mediere implica un stres mai mic

  • procesul de mediere imbunatateste sau pastreaza relatiile

  • procesul de mediere asigura confidentialitate

  • modul de lucru este flexibil la mediere

  • discutiile au loc intr-un cadru informal prin mediere

Servicii: Services
bottom of page